top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverbabethdejongste

Proost!


Mijn lieve ouders hebben een fantastisch idee bedacht om mij te steunen: een wijnactie! Deze maand verkopen zij een heerlijke wijn tegen een aantrekkelijke prijs. De winst komt ten goede aan het werk dat ik in Libanon doe. Er is keuze uit rode en witte wijn, beide uit Les Grandes Caves D'Albret. Meer info vind je hier.


1 doos (6 flessen) voor €30!


Dus, aarzel niet en bestel meteen!

Bestellen kan door een mailtje naar marijkedejongste@solcon.nl, een appje (naar mij of een van mijn ouders), een reactie op deze blog of op insta, of door het bestelformulier op mijn website in te vullen!


P.S. Een blog over mijn avonturen volgt begin volgende week! Ik ga zondag een Assyrische kerkdienst bezoeken, dus vast weer genoeg interessante dingen om over te vertellen:)

93 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page